Vatsalihasharjoite: Lantion nosto ja kierto

Tämä vatsalihasharjoite panee vatsan alueen lihakset kovalle koetukselle ja vahvistaa vatsaa monipuolisesti. Kokeile!

Alkuasento

Asetu lattialle selinmakuulle polvet 90 asteen kulmassa lantion päällä. Kädet ovat vartalon sivuilla.

Harjoite

Jännitä vatsan ja lantionpohjan lihaksia. Paina käsivarsia lattiaan, nosta lantio hieman irti alustasta ja kierrä samalla toiselle sivulle. Jatka kiertämällä lantiota sivulta toiselle. Tee joka kierrolla myös pieni nosto. Pidä vatsalihakset jatkuvasti jännitettyinä.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background