Vatsalihasharjoite: Lantion nosto ja kierto

Tämä vatsalihasharjoite panee vatsan alueen lihakset kovalle koetukselle ja vahvistaa vatsaa monipuolisesti. Kokeile!

Alkuasento

Asetu lattialle selinmakuulle polvet 90 asteen kulmassa lantion päällä. Kädet ovat vartalon sivuilla.

Harjoite

Jännitä vatsan ja lantionpohjan lihaksia. Paina käsivarsia lattiaan, nosta lantio hieman irti alustasta ja kierrä samalla toiselle sivulle. Jatka kiertämällä lantiota sivulta toiselle. Tee joka kierrolla myös pieni nosto. Pidä vatsalihakset jatkuvasti jännitettyinä.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background