Pepputreeni toimistoon

Kun teet puolikyykkyjä aina ennen kuin istut tuoliisi, opit oikean kyykkäystekniikan ja kiinteydyt samalla.

Oikea kyykkytekniikka on helppo oppia, kun tekee tuolin kanssa puolikyykkyjä.

Puolikyykyt kiinteyttävät tutkitusti yhtä hyvin kuin tavalliset, sillä puolikyykky aktivoi aivan samat lihakset kuin tavallinenkin kyykky.

Puolikyykky tehdään näin
Asetu puolen askeleen päähän polven korkeudella olevan istuimen eteen. Ala laskeutua istumaan selkä suorana ja rinta kaarella. Kun olet juuri istuutumaisillasi alas, pysähdy muutamaksi sekunniksi vatsalihakset jännitettyinä. Nouse takaisin alkuasentoon. Toista.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background