Pepputreeni toimistoon

Kun teet puolikyykkyjä aina ennen kuin istut tuoliisi, opit oikean kyykkäystekniikan ja kiinteydyt samalla.

Oikea kyykkytekniikka on helppo oppia, kun tekee tuolin kanssa puolikyykkyjä.

Puolikyykyt kiinteyttävät tutkitusti yhtä hyvin kuin tavalliset, sillä puolikyykky aktivoi aivan samat lihakset kuin tavallinenkin kyykky.

Puolikyykky tehdään näin
Asetu puolen askeleen päähän polven korkeudella olevan istuimen eteen. Ala laskeutua istumaan selkä suorana ja rinta kaarella. Kun olet juuri istuutumaisillasi alas, pysähdy muutamaksi sekunniksi vatsalihakset jännitettyinä. Nouse takaisin alkuasentoon. Toista.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background