Vatsalihasharjoite 4: burpee selinmakuulta

Näin teet käänteisen burpeen.

Nainen tekee vatsalihastreeniä

Burpee selinmakuulta

  • Käy selinmakuulle kädet ojennettuina vartalon vierelle.
  • Nouse selinmakuulta seisomaan yhtäjaksoisella räjähtävällä liikkeellä: nosta ylävartalo alustasta, nouse kyykkyyn ja siitä seisomaan. Hyppää ja ojenna samalla kädet suoriksi ylös.
  • Toistoja: 15

Burpeet pistävät energiankulutukseen vauhtia ja auttavat karistamaan rasvaa lihasten tieltä – mutta osaatko tehdä burpeen oikein? Tarkista tekniikka täältä!

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background