Vatsalihasharjoite 4: burpee selinmakuulta

Näin teet käänteisen burpeen.

Nainen tekee vatsalihastreeniä

Burpee selinmakuulta

  • Käy selinmakuulle kädet ojennettuina vartalon vierelle.
  • Nouse selinmakuulta seisomaan yhtäjaksoisella räjähtävällä liikkeellä: nosta ylävartalo alustasta, nouse kyykkyyn ja siitä seisomaan. Hyppää ja ojenna samalla kädet suoriksi ylös.
  • Toistoja: 15

Burpeet pistävät energiankulutukseen vauhtia ja auttavat karistamaan rasvaa lihasten tieltä – mutta osaatko tehdä burpeen oikein? Tarkista tekniikka täältä!

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background