2 tehoharjoitusta: Pesukarhu ja kaalimato

Haluaisitko jopa kaksinkertaistaa lihasvoimasi viettämättä silti kaikkea vapaa-aikaasi kuntosalilla?

Pesukarhu ja kaalimato antavat monipuolista harjoitusta.

Näillä kahdella erittäin monipuolisella lihaskuntoharjoituksella vahvistat kehoasi kauttaaltaan.

Toimi näin

  • Treenaa 2–4 kertaa viikossa.
  • Kahdella harjoituksella treenataan kaikki lihasryhmät – lisäharjoituksia ei tarvita.
  • Jos haluat tehdä muitakin lihaskuntoharjoituksia, aloita oheisilla vaativilla liikesarjoilla.
  • Pyri tekemään harjoitukset yhtenäisesti siirtyen saumattomasti osasta toiseen. Älä pysäytä liikettä välillä, vaikka harjoitteet ovatkin periaatteessa erillisiä, vaan jatka suoraan liikkeestä toiseen.
  • Lihaskunnon kehittyminen edellyttää, että vaihdat painot suurempiin heti, kun ne lakkaavat tuntumasta raskailta.

Harjoitus 1: Pesukarhu

Harjoitus 2: Kaalimato

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background