2 tehoharjoitusta: Pesukarhu ja kaalimato

Haluaisitko jopa kaksinkertaistaa lihasvoimasi viettämättä silti kaikkea vapaa-aikaasi kuntosalilla?

Pesukarhu ja kaalimato antavat monipuolista harjoitusta.

Näillä kahdella erittäin monipuolisella lihaskuntoharjoituksella vahvistat kehoasi kauttaaltaan.

Toimi näin

  • Treenaa 2–4 kertaa viikossa.
  • Kahdella harjoituksella treenataan kaikki lihasryhmät – lisäharjoituksia ei tarvita.
  • Jos haluat tehdä muitakin lihaskuntoharjoituksia, aloita oheisilla vaativilla liikesarjoilla.
  • Pyri tekemään harjoitukset yhtenäisesti siirtyen saumattomasti osasta toiseen. Älä pysäytä liikettä välillä, vaikka harjoitteet ovatkin periaatteessa erillisiä, vaan jatka suoraan liikkeestä toiseen.
  • Lihaskunnon kehittyminen edellyttää, että vaihdat painot suurempiin heti, kun ne lakkaavat tuntumasta raskailta.

Harjoitus 1: Pesukarhu

Harjoitus 2: Kaalimato

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background