Ravitsemusstrategia

Kylläiseksi vähemmillä kaloreilla.

  1. Enemmän proteiinia: 125–150 grammaa vähärasvaista lihaa, kalaa tai siipikarjaa päivän pääaterialla.
  2. Useampia aterioita: Syö säännöllisesti päivän mittaan; noin joka kolmas tunti.
  3. Terveellistä rasvaa: Jokaisen aterian tulisi sisältää terveellistä rasvaa.
  4. Vähemmän hiilihydraatteja: Enintään 30–40 grammaa pastaa tai riisiä yhdellä aterialla.
  5. Kiinteät ruoka-aineet: Säilytä ruoka-aineiden kiintea konsistenssi. Kypsennettäessä höyryttä tai paista ainekset vain kevyesti.
  6. Syö vähemmän: Ota vain yksi annos.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background