Ravitsemusstrategia

Kylläiseksi vähemmillä kaloreilla.

  1. Enemmän proteiinia: 125–150 grammaa vähärasvaista lihaa, kalaa tai siipikarjaa päivän pääaterialla.
  2. Useampia aterioita: Syö säännöllisesti päivän mittaan; noin joka kolmas tunti.
  3. Terveellistä rasvaa: Jokaisen aterian tulisi sisältää terveellistä rasvaa.
  4. Vähemmän hiilihydraatteja: Enintään 30–40 grammaa pastaa tai riisiä yhdellä aterialla.
  5. Kiinteät ruoka-aineet: Säilytä ruoka-aineiden kiintea konsistenssi. Kypsennettäessä höyryttä tai paista ainekset vain kevyesti.
  6. Syö vähemmän: Ota vain yksi annos.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background