Voimakoulu: Jalkakyykky

Reidet, viikot 1–3

Seuraava harjoitus

Koko Voimakoulu

Seiso pienessä haara-asennossa. Laskeudu alas työntäen samalla takamusta taakse niin pitkälle, että reidet ovat vaakatasossa. Tasapainota keho nojaamalla ylävartaloa eteen ja nostamalla kädet vinosti eteen ylös.

Harjoitus tuntuu etureisissä ja takamuksessa.

Kyykky on lihastreenin kuningasharjoite, mutta hallitsetko taatusti oikean kyykkäystekniikan? Tarkasta täältä.

Tärkeää: Älä tee harjoitusta selkä tikkusuorana. Älä päästä polvia varpaiden etupuolelle vaan tee liike sääret mahdollisimman suorana.

Vaikutus: Polven ojentajat, pienet pakaralihakset ja isot pakaralihakset.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background