Taka-askelkyykky

Monikäyttöinen vastuskuminauha ei paina juuri mitään ja toimii loistavasti koko kehon lihastreenissä: parempaa treenivälinettä saa hakea! Täältä saat päivän vastuskuminauhaohjelman, jossa menee korkeintaan 10 minuuttia ja jonka voi tehdä missä vain! Treeni käyntiin vain!

Taka-askelkyykky
© Jakob Helbig

Taka-askelkyykky

Vahvistaa: Pakaroita sekä etu- ja takareisiä.

  1. Seiso jalat vierekkäin, pujota kuminauha toisen jalan alle ja ota nauhasta kiinni saman puolen kädellä.
  2. Jännitä vatsaa ja astu toisella jalalla lyhyt askel taakse.
  3. Ylösnoustessa paina etummaisen jalan kantapäätä lattiaan.

Tee 8–12 toistoa per jalka. Pidä 30 s tauko. Tee 3 sarjaa.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background