Pyöräily istuen

Monikäyttöinen vastuskuminauha ei paina juuri mitään ja toimii loistavasti koko kehon lihastreenissä: parempaa treenivälinettä saa hakea! Täältä saat päivän vastuskuminauhaohjelman, jossa menee korkeintaan 10 minuuttia ja jonka voi tehdä missä vain! Treeni käyntiin vain!

Pyöräily istuen

Pyöräily istuen

Vahvistaa: Vatsaa

  1. Istu lattialle ja pujota kuminauha molempien jalkaterien ympärille.
  2. Nojaa reilusti taakse, paina kämmenet lattiaan tueksi ja nosta jalat ilmaan.
  3. Tee jaloilla pyöräilyliikettä tasaiseen tahtiin – yritä venyttää ”polkemaan” ojentuvaa jalkaa suoraksi.

Tehosta: Laske ylävartaloa alemmas tai, jos haluat treenata tasapainoa tehokkaammin, irrota kädet lattiasta.

Tee harjoitetta 45–60 s. Pidä 30 s tauko. Tee 3 sarjaa.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background