Vatsalihasharjoite 3: istumaannousu

Näin teet teet vatsalihaksia tehokkaasti vahvistavan istumaannousun.

Nainen tekee istumaannousua

Istumaannousu

  • Käy selinmakuulle kädet pään taakse ojennettuina. Voit viedä kämmenet takaraivolle tai pitää kädet suoriksi ojennettuina liikkeen ajan.
  • Koukista polvet ja paina jalkapohjat alustaan. Jännitä vatsalihaksia ja nosta ylävartaloa niin, että lapaluut nousevat alustasta. Jatka nousua kunnes olet istuma-asennossa.
  • Laskeudu hallitusti takaisin alkuasentoon.
  • Toistot: 15

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background