Sammakkorutistus pallon ja painon kanssa

Teholiike suorille vatsalihaksille.

Liike

Asetu selinmakuulle jalkaterät yhdessä ja polvet sivuille levitettyinä. Aseta pieni pallo ristiselän alle ja nosta paino rinnalle. Kohottaudu sitten vatsalihasten voimalla istuvaan asentoon. Käsipainoon työntäminen ylös helpottaa tarvittaessa liikettä. Pyöristä selkää ja laskeudu vatsalihaksilla jarruttaen rauhallisesti alkuasentoon.

Toistot:

10

Seuraava harjoitus

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background