Sammakkorutistus pallon ja painon kanssa

Teholiike suorille vatsalihaksille.

Liike

Asetu selinmakuulle jalkaterät yhdessä ja polvet sivuille levitettyinä. Aseta pieni pallo ristiselän alle ja nosta paino rinnalle. Kohottaudu sitten vatsalihasten voimalla istuvaan asentoon. Käsipainoon työntäminen ylös helpottaa tarvittaessa liikettä. Pyöristä selkää ja laskeudu vatsalihaksilla jarruttaen rauhallisesti alkuasentoon.

Toistot:

10

Seuraava harjoitus

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background