Polvien nostot kylkilankussa

Tällä liikkeellä kehittyy koko vartalon lihaskorsetti.

Kokeile vaihteeksi näitä neljää vatsatreeniä, jotka haastavat sekä suorat että vinot vatsalihakset aivan uudella tavalla. Treenien teho sekä tuntuu että näkyy vain viikoissa.

Liike

Asetu kyljellesi ja tue ylävartalo kyynärvarren varaan. Aseta jalkaterien alle liukas liina. Nosta lantio alustasta ja suoristaudu kylkilankkuun, vedä polvia kohti rintaa jalat alustassa liukkaan liinan päällä. Ojenna jalat suoriksi. Tue tarvittaessa itseäsi vapaalla kädellä.

Toistot: 10 kummallakin kyljellä

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background