Polvien nostot kylkilankussa

Tällä liikkeellä kehittyy koko vartalon lihaskorsetti.

Kokeile vaihteeksi näitä neljää vatsatreeniä, jotka haastavat sekä suorat että vinot vatsalihakset aivan uudella tavalla. Treenien teho sekä tuntuu että näkyy vain viikoissa.

Liike

Asetu kyljellesi ja tue ylävartalo kyynärvarren varaan. Aseta jalkaterien alle liukas liina. Nosta lantio alustasta ja suoristaudu kylkilankkuun, vedä polvia kohti rintaa jalat alustassa liukkaan liinan päällä. Ojenna jalat suoriksi. Tue tarvittaessa itseäsi vapaalla kädellä.

Toistot: 10 kummallakin kyljellä

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background