Jalkojen ojennukset ja käsipainoliike

Tehokas, monipuolinen vatsalihasliike.

Kokeile ohjelman neljää vatsalihasliikettä, jotka haastavat sekä suorat että vinot vatsalihakset aivan uudella tavalla. Treenien teho sekä tuntuu että näkyy muutamassa viikossa.

Liike

Istu lattialle käsipaino toisessa kädessä. Nojaa taaksepäin ja nosta jalat irti alustasta. Vie käsipaino sivulle ja ojenna samalla vastakkaisen puolen polvi suoraksi. Vaihda paino toiseen käteen, vie käsipaino sivulle ja ojenna vastakkaista jalkaa. Pidä selkä suorana koko liikesarjan ajan.

Toistot

10 + 10

Seuraava harjoitus

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background