Jalkojen ojennukset ja käsipainoliike

Tehokas, monipuolinen vatsalihasliike.

Kokeile ohjelman neljää vatsalihasliikettä, jotka haastavat sekä suorat että vinot vatsalihakset aivan uudella tavalla. Treenien teho sekä tuntuu että näkyy muutamassa viikossa.

Liike

Istu lattialle käsipaino toisessa kädessä. Nojaa taaksepäin ja nosta jalat irti alustasta. Vie käsipaino sivulle ja ojenna samalla vastakkaisen puolen polvi suoraksi. Vaihda paino toiseen käteen, vie käsipaino sivulle ja ojenna vastakkaista jalkaa. Pidä selkä suorana koko liikesarjan ajan.

Toistot

10 + 10

Seuraava harjoitus

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background