Askelkyykky ja vartalon kierto

Reidet, pakarat ja tasapaino vahvistuvat.

Kokonaisvaltaiset harjoitteet tehostavat aineenvaihduntaa niin, että rasvaa palaa ja vatsalihakset piirtyvät esiin.

Harjoitteen kuvaus

Pidä painoa molemmin käsin rinnalla. Astu askel eteen. Laskeudu niin pitkälle alas, että takimmaisen jalan polvi yltää meltein alustaan. Kierrä vartaloa etumaisen jalan puolelle. Palaa alkuasentoon. Toista liikesarja vastakkaiselle puolelle.

Toistot: 10 kummallakin jalalla

[bodylink]

Seuraava harjoitus

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background