16. päivä

Muista reisiäsi ja peppuasi – ja anna itsellesi kaikkien aikojen paras joululahja! Pane reitesi laulamaan hoosiannaa tekemällä kyykkytreeni joulukuun jokaisena päivänä jouluaattoon asti. Joululahjaksi saat sutjakammat reidet ja kiinteämmät pakarat.

Kotkakyykky

16. päivä – kotkakyykky

Seiso jalat yhdessä kädet suorina sivuilla T-asennossa. Nosta oikea jalka vasemman yli, jolloin oikea jalka on kietoutuneena vasemman ympärille. Tuo rinnan edessä oikea kyynärvarsi vasemman alle ja käännä kämmenet vastakkain. Pidä tasapaino ja laskeudu kyykkyyn niin alas kuin pääset. Vaihda jalat ja kädet toisin päin 12 toiston jälkeen.

Harjoite kehittää myös tasapainoa ja olkapäiden liikkuvuutta.

  • Aloita tekemällä 3 sarjaa, joissa kussakin on 12 toistoa

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background