14. päivä

Muista reisiäsi ja peppuasi – ja anna itsellesi kaikkien aikojen paras joululahja! Pane reitesi laulamaan hoosiannaa tekemällä kyykkytreeni joulukuun jokaisena päivänä jouluaattoon asti. Joululahjaksi saat sutjakammat reidet ja kiinteämmät pakarat.

Lankku ja kyykky

14. päivä – lankku ja kyykky

Asetu lankkuun suorille käsille. Aktivoi vatsalihakset. Varmista, ettei alaselkä painu notkolle. Hyppää jalat käsien viereen ja irrota kädet lattiasta, jolloin olet syväkyykkyasennossa. Hyppää takaisin lankkuun suorille käsille. Nouse ylös 12 toiston välein.

Helpota: Tuo jalat eteen yksi kerrallaan hypyn sijaan.

  • Aloita tekemällä 3 sarjaa, joissa kussakin on 12 toistoa

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background