11. päivä

Muista reisiäsi ja peppuasi – ja anna itsellesi kaikkien aikojen paras joululahja! Pane reitesi laulamaan hoosiannaa tekemällä kyykkytreeni joulukuun jokaisena päivänä jouluaattoon asti. Joululahjaksi saat sutjakammat reidet ja kiinteämmät pakarat.

Kyykky ja takapotkut

11. päivä – kyykky ja takapotkut

Seiso jalat lantionlevyisessä haara-asennossa paino kantapäillä. Laskeudu alas kyykkyyn ja potkaise ala-asennossa toinen jalka taakse suoraksi koskematta varpailla alustaan. Tee sama toisella jalalla ilman, että nouset välillä ylös. Nouse alkuasentoon ja purista ylösnoustessa pakarat yhteen.

  • Aloita tekemällä 3 sarjaa, joissa kussakin on 12 toistoa

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background