10. päivä

Muista reisiäsi ja peppuasi – ja anna itsellesi kaikkien aikojen paras joululahja! Pane reitesi laulamaan hoosiannaa tekemällä kyykkytreeni joulukuun jokaisena päivänä jouluaattoon asti. Joululahjaksi saat sutjakammat reidet ja kiinteämmät pakarat.

Sumokyykky varpaillaan

10. päivä – sumokyykky varpaillaan

Seiso leveässä haara-asennossa jalkaterät hieman auki sivuille. Pidä polvet ja varpaat samassa linjassa. Nosta toisen jalan kantapää ilmaan ja siirrä paino toiselle jalalle. Pidä lantio paikallaan. Laskeudu alas 90 asteen kyykkyyn ja nouse ylös kantapää edelleen ylhäällä. Vaihda puolta 12 toiston jälkeen.

  • Aloita tekemällä 3 sarjaa, joissa kussakin on 12 toistoa

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background