Pikatreeni juoksumatolla

Kuulutko sinäkin niihin, jotka jyystävät juoksumatolla tuntitolkulla kerrallaan? Ei kannata! Voit tehostaa juoksutreeniä tämän helpon ohjelman avulla, joka vie kaiken lisäksi vain 10 minuuttia.

Nainen juoksee juoksumatolla, kuva kengänpohjasta

10 minuutin juoksumattotreeni

Treeniohjelman hyödyt

  • Harjoitusta jaloille
  • Vaihtelua juoksulenkille

Ohjelma

  • 30 s kävelyä
  • 30 s rauhallista hölkkää tai juoksua
  • 1 min kovatempoista tai erittäin kovatempoista juoksua

Treeni

  • Tee ohjelma 5 kertaa.
  • Lisää juoksumaton nopeutta hiukan joka kierroksella, jotta joudut vähitellen juoksemaan kovempaa.
  • Aluksi kannattaa valita rauhallinen tahti, jotta vauhtia on varaa kiristää treenin aikana.

Vinkki

Ohjelman voi tehdä myös ulkona. Kiristä tempoa kellon tai maamerkkien mukaan tai radan mukaan, jos juokset radalla.

LUE MYÖS: 4 fiksua taktiikkaa juoksumatolle

Meiltä saat treeniohjelmat niin juoksuun, lihaskuntoharjoitteluun, joogaan kuin crossfit-harjoitteluunkin – ja moneen muuhun. Valitse juuri omiin tavoitteisiisi istuva ohjelma täältä ja aloita jo tänään.

Nainen juoksee juoksumatolla
© Jakob Helbig

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background