Rauhoitu yöksi iltajoogalla

Joogaopettajan johdolla opit, kuinka valmistelet kehon yökuntoon kolmella joogaharjoituksella.

Susanne Lidang tekee yleisvenytystä.

Yleisvenytys hellii selkärankaa ja venyttää rintaa, hartioita, alaselkää ja pakaroita sekä tekee hyvää myös sisäelimille.

© wichmann+bendtsen

Yleisvenytys

Pidä asento 8-10 rauhallisen sisään- ja uloshengityksen ajan ja vaihda puolta.

Lapsiasento

Pidä asento 10 sisään- ja uloshengityksen ajan tai pidempään.

Jalat vasten seinää

Makaa jalat vasten seinää 5-10 minuuttia.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background