Kyykky kädet ylhäällä

Kyykky kädet ojennettuna vahvistaa selkälihaksia.

Harjoite

  • Kyykisty jalat hiukan lantiota leveämmässä haara-asennossa, polvet ja jalkaterät auki jalkapohjat koko matkalta alustassa. (Jos et tahdo saadaa pidettyä kantapäitä alustassa, pane kantapäiden alle rullattu joogamatto.)
  • Levitä polvia ja jalkateriä reilusti sivulle.
  • Siirrä paino kantapäille.
  • Hengitä sisään ja nosta kädet ylös. Ojenna käsivarret ylös ja taaksepäin.
  • Tavoitteena on pysyä asennossa 5 sisäänhengityksen ajan.

Kyykky on lihastreenin kuningasharjoite, mutta hallitsetko taatusti oikean kyykkäystekniikan? Tarkasta täältä.

Katso video

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background