Kyykky kädet ylhäällä

Kyykky kädet ojennettuna vahvistaa selkälihaksia.

Harjoite

  • Kyykisty jalat hiukan lantiota leveämmässä haara-asennossa, polvet ja jalkaterät auki jalkapohjat koko matkalta alustassa. (Jos et tahdo saadaa pidettyä kantapäitä alustassa, pane kantapäiden alle rullattu joogamatto.)
  • Levitä polvia ja jalkateriä reilusti sivulle.
  • Siirrä paino kantapäille.
  • Hengitä sisään ja nosta kädet ylös. Ojenna käsivarret ylös ja taaksepäin.
  • Tavoitteena on pysyä asennossa 5 sisäänhengityksen ajan.

Kyykky on lihastreenin kuningasharjoite, mutta hallitsetko taatusti oikean kyykkäystekniikan? Tarkasta täältä.

Katso video

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background