Iltapäiväjooga antaa uutta energiaa

Joogaopettajan johdolla opit, kuinka saat iltapäivällä energiatason nousuun vain kolmella harjoituksella.

Susanne Lidang tekee lonkan ja rinnan venytystä.

Tämä joogaharjoitus venyttää lonkan koukistajaa ja etureittä. Samalla yhteys ylä- ja alavartalon välillä paranee ja energiataso nousee.

© wichmann+bendtsen

Lonkan ja rinnan venytys

Pidä asento viiden syvän sisään- ja uloshengityksen ajan ja toista toinen jalka edessä.

Käänteinen L-asento

Pidä asento 1-2 sisään- ja uloshengityksen ajan, jos olet aloittelija. Edistyneemmät voivat pysyä asennossa 5-10 sisään- ja uloshengityksen ajan.

Laskeudu lapsiasentoon, pidä siinä pieni tauko ja toista harjoitus.

Puu

Pidä asento viiden rauhallisen sisään- ja uloshengityksen ajan. Toista toinen jalka ylhäällä.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background