Iltapäiväjooga antaa uutta energiaa

Joogaopettajan johdolla opit, kuinka saat iltapäivällä energiatason nousuun vain kolmella harjoituksella.

Susanne Lidang tekee lonkan ja rinnan venytystä.

Tämä joogaharjoitus venyttää lonkan koukistajaa ja etureittä. Samalla yhteys ylä- ja alavartalon välillä paranee ja energiataso nousee.

© wichmann+bendtsen

Lonkan ja rinnan venytys

Pidä asento viiden syvän sisään- ja uloshengityksen ajan ja toista toinen jalka edessä.

Käänteinen L-asento

Pidä asento 1-2 sisään- ja uloshengityksen ajan, jos olet aloittelija. Edistyneemmät voivat pysyä asennossa 5-10 sisään- ja uloshengityksen ajan.

Laskeudu lapsiasentoon, pidä siinä pieni tauko ja toista harjoitus.

Puu

Pidä asento viiden rauhallisen sisään- ja uloshengityksen ajan. Toista toinen jalka ylhäällä.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background