Susanne Lidang tekee lonkan ja rinnan venytystä.

Tämä joogaharjoitus venyttää lonkan koukistajaa ja etureittä. Samalla yhteys ylä- ja alavartalon välillä paranee ja energiataso nousee.

© wichmann+bendtsen

Iltapäiväjooga antaa uutta energiaa

Joogaopettajan johdolla opit, kuinka saat iltapäivällä energiatason nousuun vain kolmella harjoituksella.

perjantai 1. huhtikuuta 2016 teksti KUNTOPLUS

Lonkan ja rinnan venytys

Pidä asento viiden syvän sisään- ja uloshengityksen ajan ja toista toinen jalka edessä.

Käänteinen L-asento

Pidä asento 1-2 sisään- ja uloshengityksen ajan, jos olet aloittelija. Edistyneemmät voivat pysyä asennossa 5-10 sisään- ja uloshengityksen ajan.

Laskeudu lapsiasentoon, pidä siinä pieni tauko ja toista harjoitus.

Puu

Pidä asento viiden rauhallisen sisään- ja uloshengityksen ajan. Toista toinen jalka ylhäällä.

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Kuinka usein teet ruokaa itse?

KUNTO PLUS suosittelee