Herätä keho aamujoogalla

Joogaopettajan johdolla opit, kuinka herättelet kehon lempeästi kolmella harjoituksella, jotka voit tehdä joka aamu.

Joogaharjoitus "Kissa"

"Kissa" on hyvä harjoitus kehon herättelyyn, sillä se saa selän ja niskan liikkeelle.

© wichmann+bendtsen

Kissa

Toista harjoitus muutaman kerran sisään- ja uloshengityksen tahdissa.

Eteentaivutus leveässä haarassa

Pysy alhaalla ja hengitä rauhallisesti sisään ja ulos 5-10 kertaa. Nouse ylös edelleen rauhallisesti hengittäen.

Sivutaivutus seisten

Pidä venytys sivulla ja hengitä 3-5 kertaa sisään ja ulos ja vaihda sitten puolta. Tee venytys pari kertaa molemmille puolille.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background