Miten treenipäivinä kannattaa syödä?

Syön lounasta noin kello 12 ja lähden lenkille yleensä kello 18 maissa. Mitä minun kannattaa syödä iltapäivällä, että jaksan juosta mutta maha ei ole täynnä?

Syö iltapäivän välipala 2–3 tuntia ennen lenkkiä. Samalla vältät iltapäivän makeanhimon.

Jos kaipaat lisäksi jotain vatsantäytettä juuri ennen lenkkiä, voit syödä vielä puolikkaan banaanin ja juoda lasillisen vettä 15–20 minuuttia ennen lähtöä.

5 hyvää iltapäivä­n välipalaa

  • Pari desiä rahkaa ja vähän mysliä
  • Viipale ruisleipää, juustoa ja paprikaa
  • Kourallinen manteleita ja hieman rusinoita
  • Smoothie: 100 g marjoja, 1 banaani, tilkka vettä tai mehua + 1 dl rahkaa tai 1 rkl proteiinijauhetta.
  • Viipale täysjyvänäkkileipää, vähärasvaista leikkelettä + hedelmä.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background