Miten treenipäivinä kannattaa syödä?

Syön lounasta noin kello 12 ja lähden lenkille yleensä kello 18 maissa. Mitä minun kannattaa syödä iltapäivällä, että jaksan juosta mutta maha ei ole täynnä?

Syö iltapäivän välipala 2–3 tuntia ennen lenkkiä. Samalla vältät iltapäivän makeanhimon.

Jos kaipaat lisäksi jotain vatsantäytettä juuri ennen lenkkiä, voit syödä vielä puolikkaan banaanin ja juoda lasillisen vettä 15–20 minuuttia ennen lähtöä.

5 hyvää iltapäivä­n välipalaa

  • Pari desiä rahkaa ja vähän mysliä
  • Viipale ruisleipää, juustoa ja paprikaa
  • Kourallinen manteleita ja hieman rusinoita
  • Smoothie: 100 g marjoja, 1 banaani, tilkka vettä tai mehua + 1 dl rahkaa tai 1 rkl proteiinijauhetta.
  • Viipale täysjyvänäkkileipää, vähärasvaista leikkelettä + hedelmä.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background