3 vinkkiä paastopäiviin

Näin asennoidut oikein päiviin, joina nälkä kurnii.

Jos paastopäivän pitäminen tai 5:2-dieetin kokeileminen hirvittää, täältä saat 3 vinkkiä, joilla voit onnistua:

    1. Murra tottumukset. Mieti, milloin ruuanhimosi suurimmillaan. Jos napostelet aina, kun katselet televisiota, sulje TV ja tee jotakin muuta.
    1. Hyväksy nälkäsi. Iloitse näläntunteesta, sillä se kertoo, että kehosi toimii juuri niin kuin sen pitääkin.
    1. Tiedosta syömishalusi. Johtuuko se ikävystymisestä, stressistä, ahdistuksesta tai jostain muusta, johon kannattaa pureutua jollakin muulla tavalla kuin syömällä?

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background