3 vinkkiä paastopäiviin

Näin asennoidut oikein päiviin, joina nälkä kurnii.

Jos paastopäivän pitäminen tai 5:2-dieetin kokeileminen hirvittää, täältä saat 3 vinkkiä, joilla voit onnistua:

    1. Murra tottumukset. Mieti, milloin ruuanhimosi suurimmillaan. Jos napostelet aina, kun katselet televisiota, sulje TV ja tee jotakin muuta.
    1. Hyväksy nälkäsi. Iloitse näläntunteesta, sillä se kertoo, että kehosi toimii juuri niin kuin sen pitääkin.
    1. Tiedosta syömishalusi. Johtuuko se ikävystymisestä, stressistä, ahdistuksesta tai jostain muusta, johon kannattaa pureutua jollakin muulla tavalla kuin syömällä?

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background