Voimakoulu: Lantion nosto

Pakarat, viikot 1–3

Seuraava harjoitus

Koko Voimakoulu

Asetu selinmakuulle jalat koukussa hieman lantiota leveämmässä haara-asennossa. Ojenna kädet viistosti sivuille tasapainon avuksi. Jännnitä vatsalihakset. Nosta takamus reippaasti ylös lattiasta. Palaa alkuasentoon.

Tärkeää: Älä pullista vatsaa noston aikana äläkä venytä selkää liikaa.

Vaikutus: Pakaralihakset ja jonkin verran myös lonkan koukistajat.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background