Voimakoulu: Ojentajadipit tuolilla

Käsivarret, viikot 1–3

Seuraava harjoitus

Koko Voimakoulu

Asetu tukevan tuolin eteen selin ja ota tukevan myötäote tuolin reunasta hartioiden leveydeltä ja jalat lention levyisessä haara-asennossa. Laskeudu käsien varassa alas niin pitkälle, että polvet ovat suorassa kulmassa ja kyynärpäätkin melkein ja nosta itsesi käsivarsilihaksilla ylös. Pidä selkä lähellä tuolin reunaa ja niska suorana.

Tärkeää: Älä työnnä hartioita eteen, älä nojaa eteenpäin, älä paina leukaa rintaan äläkä lukitse kyynärpäitä yläasennossa.

Vaikutus: Kolmipäisen olkalihaksen kaikki päät

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background