Voimakoulu: Ojentajadipit tuolilla

Käsivarret, viikot 1–3

Seuraava harjoitus

Koko Voimakoulu

Asetu tukevan tuolin eteen selin ja ota tukevan myötäote tuolin reunasta hartioiden leveydeltä ja jalat lention levyisessä haara-asennossa. Laskeudu käsien varassa alas niin pitkälle, että polvet ovat suorassa kulmassa ja kyynärpäätkin melkein ja nosta itsesi käsivarsilihaksilla ylös. Pidä selkä lähellä tuolin reunaa ja niska suorana.

Tärkeää: Älä työnnä hartioita eteen, älä nojaa eteenpäin, älä paina leukaa rintaan äläkä lukitse kyynärpäitä yläasennossa.

Vaikutus: Kolmipäisen olkalihaksen kaikki päät

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background