Teholiike tuplapakaroille

Tällä harjoitteella annat kyytiä tuplapakara-efektille.

Alkuasento Ota käsipainot käsiisi. Seiso leveässä haara-asennossa jalkaterät hieman ulospäin.

Liike Kuvittele istuutuvasi hyvin matalalle jakkaralle. Työnnä peppua taaksepäin ja laskeudu niin pitkälle alas kuin pystyt kantapäiden pysyessä lattiassa. Nouse takaisin alkuasentoon.

Vaikutukset Pakarat ja reidet.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background