Teholiike tuplapakaroille

Tällä harjoitteella annat kyytiä tuplapakara-efektille.

Alkuasento Ota käsipainot käsiisi. Seiso leveässä haara-asennossa jalkaterät hieman ulospäin.

Liike Kuvittele istuutuvasi hyvin matalalle jakkaralle. Työnnä peppua taaksepäin ja laskeudu niin pitkälle alas kuin pystyt kantapäiden pysyessä lattiassa. Nouse takaisin alkuasentoon.

Vaikutukset Pakarat ja reidet.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background