Teholiike polvitoppauksille

Tällä harjoitteella saat polvenseudun rasvatoppaukset sulamaan.

Alkuasento: Istu tuolilla toinen jalka alustassa ja toinen suorana eteen. Nosta käsivarret suoraksi eteen rinnan tasolle.

Liike: Nouse seisomaan reisilihaksia käyttämällä laskematta toista jalkaa maahan tai ottamatta käsillä tukea. Laskeudu alkuasentoon.

Vaikutus: Reisilihakset

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background