Täsmäaseet hyllyville reisille

Haluaisitko kiinteämmät reidet? Lue täältä, miten voit päästä tavoitteeseesi.

Spinning ja pyöräily kiinteyttävät reisiä, sillä ne kuormittavat pääasiassa reisilihaksia. Myös juoksu ja kävely mäkisessä maastossa ovat tehokkaista. Rappusia kannattaa myös kiivetä aina, kun hissiä ei ole aivan pakko käyttää.

Reisiä kiinteyttävä harjoitus:

Askelnousu

Alkuasento

Asetu tukevan korokkeen eteen ja nosta toinen jalka korokkeelle.

Liike

Nouse korokkeelle. Palaa alkuasentoon. Tee 10–12 nousua toinen jalka edellä ja vaihda sitten jalkaa.

Vaikutus

Pakarat ja reisilihakset.

Tärkeää

Tee nousut suorana ja ryhdikkäänä.

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background