Täsmäaseet hyllyville reisille

Haluaisitko kiinteämmät reidet? Lue täältä, miten voit päästä tavoitteeseesi.

Spinning ja pyöräily kiinteyttävät reisiä, sillä ne kuormittavat pääasiassa reisilihaksia. Myös juoksu ja kävely mäkisessä maastossa ovat tehokkaista. Rappusia kannattaa myös kiivetä aina, kun hissiä ei ole aivan pakko käyttää.

Reisiä kiinteyttävä harjoitus:

Askelnousu

Alkuasento

Asetu tukevan korokkeen eteen ja nosta toinen jalka korokkeelle.

Liike

Nouse korokkeelle. Palaa alkuasentoon. Tee 10–12 nousua toinen jalka edellä ja vaihda sitten jalkaa.

Vaikutus

Pakarat ja reisilihakset.

Tärkeää

Tee nousut suorana ja ryhdikkäänä.

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background