Taljaveto rinnalle

Vaikutus: Selkä, hartiat ja hauikset

Välineet: Ylätalja ja leveä tanko

Liike: Kiinnitä leveä tanko ylätaljaan. Laske tukityyny kiinni reisiin niin, että jalat pysyvät paikoillaan. Liike on tarkoitus tehdä selkälihaksilla. Tartu tankoon vastaotteella (kämmenet itseen päin) pitäen kyynärpäät koukussa 90 asteen kulmassa. Istu penkille ja ojenna kädet ylös.

Pidä tangosta kiinni kuvan mukaan. Vedä tankoa suoraan alas, kunnes se on leuan alapuolella kuten oikeanpuoleisessa kuvassa.

Palauta tanko hitaasti takaisin ylös mahdollisimman hitaasti, sillä se lisää harjoituksen tehoa.

Vinkki: Vedä tanko vain rintakehän tasolle äläkä suotta alas vatsaan asti, liian pitkä liikerata vähentää liikkeen tehoa.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background