Taljarutistus

Treenin kohde: Vatsalihakset

Välineet: Ylätalja, köysi ja pehmuste polville.

Liike: Kiinnitä köysi ylätaljaan ja aseta pehmuste polvien alle. Ota köyden päistä kiinni ja vedä se niskaan kuten kuvassa.

Kumarru vatsalihaksia käyttäen alas. Pysäytä liike kuvan mukaisesti juuri ennen kuin kasvot yltävät lattiaan. Palaa rauhallisesti takaisin alkuasentoon.

Vinkki: Katso lattiaan koko liikkeen ajan, niin asento pysyy oikeana.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background