Selänojennus

Vaikutus: Selkärankaa tukevat lihakset.

Näin se tehdään
Huomaa, että liike ei kohdistu lonkkaniveleen vaan selän niveliin. Tee liike hitaasti ja hallitusti. Pyöristä selkä ja rullaa hitaasti alas. Rullaa sitten takaisin ylös hitaasti ja rauhallisesti, kunnes selkä on ojentunut.

Huomioitavaa
Älä heilauta vartaloa ylös ja alas äläkä päästä polviniveltä suoristumaan täysin harjoituksen aikana.

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background