Selänojennus

Vaikutus: Selkärankaa tukevat lihakset.

Näin se tehdään
Huomaa, että liike ei kohdistu lonkkaniveleen vaan selän niveliin. Tee liike hitaasti ja hallitusti. Pyöristä selkä ja rullaa hitaasti alas. Rullaa sitten takaisin ylös hitaasti ja rauhallisesti, kunnes selkä on ojentunut.

Huomioitavaa
Älä heilauta vartaloa ylös ja alas äläkä päästä polviniveltä suoristumaan täysin harjoituksen aikana.

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background