Rintaprässi

Rintaprässi

Vaikutus: Rintalihakset, hartioiden etuosa ja olkanivelet.

Näin se tehdään
Säädä laite niin, että ote on hieman hartioiden alapuolella. Työnnä käsiä eteen rauhallisessa tahdissa. Älä anna painon työntää käsiä takaisin alkuasentoon vaan paina vastaan niin, että lihakset työskentelevät koko liikkeen ajan.

Huomioitavaa
Älä vie kyynärpäitä liian taakse vartalon ohi äläkä myöskään ojenna käsivarsia aivan suoriksi työntövaiheessa niin, että kyynärpäät lukittuvat.

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background