Rintaprässi

Rintaprässi

Vaikutus: Rintalihakset, hartioiden etuosa ja olkanivelet.

Näin se tehdään
Säädä laite niin, että ote on hieman hartioiden alapuolella. Työnnä käsiä eteen rauhallisessa tahdissa. Älä anna painon työntää käsiä takaisin alkuasentoon vaan paina vastaan niin, että lihakset työskentelevät koko liikkeen ajan.

Huomioitavaa
Älä vie kyynärpäitä liian taakse vartalon ohi äläkä myöskään ojenna käsivarsia aivan suoriksi työntövaiheessa niin, että kyynärpäät lukittuvat.

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background