Jalan kohotus

Vahvistaa ulkoreisiä ja lantiota.

Alkuasento

Käy nelinkontin ja pidä polvia yhdessä. Tue yläkeho kyynärvarsien varaan ja risti vielä sormet. Ojenna selkä ja niska suoriksi. Jännitä samalla vatsalihaksia ja lantionpohjaa.

Liike

Hengitä ulos ja nosta toinen jalka ilmaan polvi suorassa kulmassa. Vie jalka ensin sivulle ja sitten kohti kattoa, mutta pidä selkä paikallaan. Hengitä taas sisään jalaske jalka takaisin alas.

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background