Jalan kohotus

Vahvistaa ulkoreisiä ja lantiota.

Alkuasento

Käy nelinkontin ja pidä polvia yhdessä. Tue yläkeho kyynärvarsien varaan ja risti vielä sormet. Ojenna selkä ja niska suoriksi. Jännitä samalla vatsalihaksia ja lantionpohjaa.

Liike

Hengitä ulos ja nosta toinen jalka ilmaan polvi suorassa kulmassa. Vie jalka ensin sivulle ja sitten kohti kattoa, mutta pidä selkä paikallaan. Hengitä taas sisään jalaske jalka takaisin alas.

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background