3. Etunojapunnerrus

Tee 10 toistoa. Kun kuntosi kasvaa, lisää toistojen lukumäärää.

Alkuasento

  1. Asetu matalaa penkkiä, kaidetta tai muuta tukea vasten etunojaan päkiät maassa ja kädet tukea vasten.
  2. Pidä vartalo suorana ja kädet ojennettuina.

Liike

  1. Koukista käsivarsia, kunnes rintakehä melkein ottaa tukeen.
  2. Nouse takaisin alkuasentoon ojentamalla käsivarret hitaasti suoraksi.

Seuraava harjoitus

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background