Etunojapunnerrukset

Ota etunojapunnerrukset osaksi lihastreeniohjelmaasi.

Kun käsivarret ovat hartioiden leveydellä, liike treenaa erityisesti ojentajia. Kun käsivarret ovat leveämmällä, liike treenaa rintalihaksia ja olkavarsia.

Toistot: 15

Näin punnerrat oikein

  • Asetu päinmakuulle kämmenet suoraan kyynärpäiden alla, pää selän jatkeena ja jalat lantion levyisessä haara-asennossa. Tue varpaat alustaan ja kohota itsesi ylös punnertamalla käsivarret suoriksi vetäen samalla lapaluita taakse.Huom! Ää yliojenna kyynärpäitä.

  • Pidä selkä suorana, vatsalihakset tiukkoina ja peppu selän jatkeena.

  • Laskeudu kyynärpäitä sivuille koukistaen alas.

  • Älä päästä selkää notkolleen äläkä nosta peppua yli selkälinjan.

  • Punnerra itsesi taas ylös. Toista (vähintään) 15 kertaa.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background