Kahvakuula: Heilautukset

Syke ylös kahvakuulatreenillä.

Kahvakuulailu on aerobista lihastreeniä

Toistot: 20

Heilautukset

  • Seiso kahvakuula käsissä reisien välissä, jalat lantion levyisessä haara-asennossa.

  • Heilauta kahvakuula eteen suorille käsille ponnistamalla jaloilla ja työntämällä lantiota eteen. Heilauta kuula uloshengityksellä suorille käsille eteen enintään silmien korkeudelle.

  • Jännitä pakarat ja takareidet. Hengitä sisään ja heilauta kuula jalkojen väliin, notkistaen polvia ja työntäen peppua taakse.

  • Kun käsivarret koskevat reisiin, heilauta kuula jälleen ylös.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background