Jalkaprässi

Vaikutus: Reidet, pakarat ja pohkeet

Jalkaprässi

Laite: Jalkaprässi

Liike: Säädä laitteen selkänojaa niin, että nojaat hiukan taaksepäin. Tue jalat alustalevyyn hartioiden leveydelle noin 15 – 30 asteen kulmaan.

Vie istuin eteen vasemmanpuoleisen kuvan mukaisesti. Työnnä levyä jaloilla hitaasti ja hallitusti oikeanpuoleisen kuvan mukaisesti.

Älä lukitse polvia suoristaessasi jalat. Se kuormittaa polvia ja vähentää reisiin kohdistuvaa rasitusta ja siten myös harjoituksen tehoa.

Palaa alkuasentoon.

Pidä kiinni laitteen sivuilla olevista kahvoista – näin voit pitää huomion täysin jalkojen työskentelyssä.

Vinkki: Pidä paino koko jalkapohjalla, etenkin kantapäillä.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background