Jalkaprässi

Vaikutus: Reidet, pakarat ja pohkeet

Jalkaprässi

Laite: Jalkaprässi

Liike: Säädä laitteen selkänojaa niin, että nojaat hiukan taaksepäin. Tue jalat alustalevyyn hartioiden leveydelle noin 15 – 30 asteen kulmaan.

Vie istuin eteen vasemmanpuoleisen kuvan mukaisesti. Työnnä levyä jaloilla hitaasti ja hallitusti oikeanpuoleisen kuvan mukaisesti.

Älä lukitse polvia suoristaessasi jalat. Se kuormittaa polvia ja vähentää reisiin kohdistuvaa rasitusta ja siten myös harjoituksen tehoa.

Palaa alkuasentoon.

Pidä kiinni laitteen sivuilla olevista kahvoista – näin voit pitää huomion täysin jalkojen työskentelyssä.

Vinkki: Pidä paino koko jalkapohjalla, etenkin kantapäillä.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background