Harjoitus 4: Taljarutistus

Treenin kohde: Vatsa

Liike: Kiinnitä köysi ylätaljaan. Ota köydestä kiinni läheltä sen päiden solmuja niin, että köysi kulkee pään sivuilta kuten kuvassa. Rutista koko yläkeho seuraavaksi vatsalihaksilla kohti lattiaa. Pysäytä liike juuri ennen kuin nenä osuu lattiaan. Kohota yläkeho sitten rauhallisesti takaisin alkuasentoon.

Vinkki: Pidä lantio tiukkana koko liikkeen ajan.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background