Harjoitus 4: Taljarutistus

Treenin kohde: Vatsa

Liike: Kiinnitä köysi ylätaljaan. Ota köydestä kiinni läheltä sen päiden solmuja niin, että köysi kulkee pään sivuilta kuten kuvassa. Rutista koko yläkeho seuraavaksi vatsalihaksilla kohti lattiaa. Pysäytä liike juuri ennen kuin nenä osuu lattiaan. Kohota yläkeho sitten rauhallisesti takaisin alkuasentoon.

Vinkki: Pidä lantio tiukkana koko liikkeen ajan.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background