Harjoitus 3: Jalkakyykky

Treenin kohteet: Pohkeet, pakarat ja reidet

Liike: Nosta levytanko niskan taakse hartioille ja asetu hartioiden levyiseen haara-asentoon. Työnnä lantiota hieman taakse niin, että ylävartalo kumartuu eteen. Kyykisty sitten jalkojen väliin. Älä irrota kantapäitä lattiasta äläkä päästä selkää kumaraan. Kohottaudu sitten taas takaisin alkuasentoon.

Vinkki: Pidä kannat lattiassa ja selkä notkolla.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background