Harjoitus 3: Jalkakyykky

Treenin kohteet: Pohkeet, pakarat ja reidet

Liike: Nosta levytanko niskan taakse hartioille ja asetu hartioiden levyiseen haara-asentoon. Työnnä lantiota hieman taakse niin, että ylävartalo kumartuu eteen. Kyykisty sitten jalkojen väliin. Älä irrota kantapäitä lattiasta äläkä päästä selkää kumaraan. Kohottaudu sitten taas takaisin alkuasentoon.

Vinkki: Pidä kannat lattiassa ja selkä notkolla.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background