Harjoitus 2: Taljaveto rinnalle

Treenin kohteet: Selkä, hartiat ja hauikset

Liike: Tartu tankoon vastaotteella (kämmenet itseen päin). Voit käyttää myös myötäotetta, jos se on luontevampi. Vedä tanko solisluiden tasalle. Palauta tanko takaisin selvästi vetovaihetta hitaammin.

Vinkki: Pidä selkä suorassa koko liikkeen ajan, niin vartalo pysyy oikeassa asennossa.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background