Harjoitus 1: Pystypunnerrus

Treenin kohteet: Hartiat ja ojentajat

Liike: Nosta levytanko kyynärpäät koukussa rinnalle aivan leuan alle. Punnerra tanko pystysuoraan ylös ojentaen kädet suoriksi. Nosta tanko läheltä kasvoja, niin keho pysyy tasapainossa. Laske tanko takaisin rinnalle.

Vinkki: Katso koko ajan suoraan eteenpäin tai hiukan yläviistoon, älä nojaa taaksepäin.

Hyvinvointia koko kesäksi KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Juostessa kuunneltava juoksuohjelma
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

Juuri nyt voit saada KUNTO PLUSsan kaikki palvelut käyttöösi koko kesäksi vain 8,95 eurolla!

TARJOUS: 3 kk 8,95 €


Newsletter background