Askelkyykky eteen

Vahvista jalkojen lihaksia askelkyykyillä - jalkakäytävän reunakivi on mainio apuväline!

Nainen tekee askelkyykkyä reunakivellä

Askelkyykky eteen

  • Seiso vasen jalka reunakivellä ja oikea jalka reilusti taaempana päkiän varassa.
  • Koukista etummaista polvea ja laskeudu alas niin, että polvi työntyy hiukan varpaita pidemmälle.
  • Ponnista etummaisen jalan kantapäällä takaisin ylös suorille jaloille.
  • Toistoja: 10 molemmilla jaloilla (ensin 10 yhdellä jalalla ja sitten 10 toisella jalalla).

Katso ohjevideo:

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background