Askelkyykky eteen

Vahvista jalkojen lihaksia askelkyykyillä - jalkakäytävän reunakivi on mainio apuväline!

Nainen tekee askelkyykkyä reunakivellä

Askelkyykky eteen

  • Seiso vasen jalka reunakivellä ja oikea jalka reilusti taaempana päkiän varassa.
  • Koukista etummaista polvea ja laskeudu alas niin, että polvi työntyy hiukan varpaita pidemmälle.
  • Ponnista etummaisen jalan kantapäällä takaisin ylös suorille jaloille.
  • Toistoja: 10 molemmilla jaloilla (ensin 10 yhdellä jalalla ja sitten 10 toisella jalalla).

Katso ohjevideo:

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background