1½ jalkaprässiä (yläreuna)

Tämä harjoitus kuuluu Muodonmuutoskoulun 1. osaan.

Muodonmuutoskoulun 1. osassa on kaikkiaan 15 harjoitusta, joista 10 on nähtävissä harjoitusvideoina ja 5 kuvauksina valokuvien kanssa. Löydät ne täältä.

Alkuasento

Asetu jalkaprässilaitteeseen. Paina lantio selkänojaan ja aseta jalkaterät prässilevyn yläreunan keskelle noin lantion leveydelle toisistaan.

Liike

Paina levyä tasaisesti koko jalkaterällä. Laitteen tyypistä riippuen nosta levyä jaloilla tai työnnä itseäsi poispäin levystä. Ojenna polvet suoriksi ja palaa sitten puoliväliin. Ojenna polvet ja palaa sitten alkuasentoon. Tee liike liukuvasti ja pidä jalat sekä pakarat koko ajan jännitettyinä.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background