1½ jalkaprässiä (yläreuna)

Tämä harjoitus kuuluu Muodonmuutoskoulun 1. osaan.

Muodonmuutoskoulun 1. osassa on kaikkiaan 15 harjoitusta, joista 10 on nähtävissä harjoitusvideoina ja 5 kuvauksina valokuvien kanssa. Löydät ne täältä.

Alkuasento

Asetu jalkaprässilaitteeseen. Paina lantio selkänojaan ja aseta jalkaterät prässilevyn yläreunan keskelle noin lantion leveydelle toisistaan.

Liike

Paina levyä tasaisesti koko jalkaterällä. Laitteen tyypistä riippuen nosta levyä jaloilla tai työnnä itseäsi poispäin levystä. Ojenna polvet suoriksi ja palaa sitten puoliväliin. Ojenna polvet ja palaa sitten alkuasentoon. Tee liike liukuvasti ja pidä jalat sekä pakarat koko ajan jännitettyinä.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background