Soturi 1

Ryhtiä ja hartiat rennoiksi.

Harjoite

  • Seiso joogamatolla ja astu vasemmalla jalalla pitkä askel taakse (n. 4 jalkaterän mittaa).
  • Käännä taempaa jalkaa 45 astetta ulos ja paina kantapää lattiaan.
  • Venytä taempaa jalkaa ja koukista etummaista.
  • Paina jalkateriä alustaan. Vedä jalkoja kohti toisiaan, aivan kuin seisoisit kahdella toisistaan loittonevalla jäälautalla.
  • Nosta kädet sisäänhengityksellä ylös.
  • Käännä kämmenet toisiaan kohti, peukalot taakse. Venytä käsiä ylöspäin, ja vedä hartioita taakse. Jännitä vatsalihakset ja ryhdistä rintaa.
  • Vältä lantion kääntämistä, jotta polvi ei kierry. Pidä takimmainen jalka aktiivisesti ojennettuna.
  • Pysy asennossa 5 - 10 sisäänhengityksen ajan.

Katso harjoitus videona

Kiitokset videosta JeppeYogalle

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background