Soturi 1

Ryhtiä ja hartiat rennoiksi.

Harjoite

  • Seiso joogamatolla ja astu vasemmalla jalalla pitkä askel taakse (n. 4 jalkaterän mittaa).
  • Käännä taempaa jalkaa 45 astetta ulos ja paina kantapää lattiaan.
  • Venytä taempaa jalkaa ja koukista etummaista.
  • Paina jalkateriä alustaan. Vedä jalkoja kohti toisiaan, aivan kuin seisoisit kahdella toisistaan loittonevalla jäälautalla.
  • Nosta kädet sisäänhengityksellä ylös.
  • Käännä kämmenet toisiaan kohti, peukalot taakse. Venytä käsiä ylöspäin, ja vedä hartioita taakse. Jännitä vatsalihakset ja ryhdistä rintaa.
  • Vältä lantion kääntämistä, jotta polvi ei kierry. Pidä takimmainen jalka aktiivisesti ojennettuna.
  • Pysy asennossa 5 - 10 sisäänhengityksen ajan.

Katso harjoitus videona

Kiitokset videosta JeppeYogalle

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background