Lue myös

Nainen joogaa

Vene

Tavoitteena L-seisonta

L-seisonta

Kun olet tehnyt kaikki 4 valmistavaa liikettä, olet valmis L-seisontaan.

maanantai 28. syyskuuta 2015 teksti L. Jørgensen

Näin harjoite tehdään

  • Palaa yhden käden sillasta sivuttaislankkuun ja ltakaisin alaspäin katsovaan koiraan.
  • Peruuta niin lähelle seinää, että kantapäät ovat miltei kiinni seinässä. Siirrä kädet lähemmäs jalkoja.
  • Osoita sormenpäillä eteenpäin. Levitä sormet haralleen ja paina etusormen juuri tiukasti alustaan.
  • Nosta jalat yksitellen seinälle lantion korkeudelle.
  • Pidä hartiat paikallaan ja työnnä käsillä niin, että olkanivelissä tuntuu venytys.
  • Paina jalat suorina tiukasti seinää vasten. Työnnä rintaa seinää kohti niin pitkälle kuin voit notkistamatta selkää.
  • Pysyttele asennossa niin kauan kuin jaksat hengittäen rauhallisesti ja pidä kasvot mahdollisimman rentoina.
  • Asetu lopuksi selinmakuulle ja rentouta koko kehoa viisitoista minuuttia.


Katso video

Saavuta tavoitteesi vuonna 2020!

Ehkä sinua kiinnostaa...

Mikä hedelmä on suosikkisi?

KUNTO PLUS suosittelee