L-seisonta

Kun olet tehnyt kaikki 4 valmistavaa liikettä, olet valmis L-seisontaan.

Tavoitteena L-seisonta

Näin harjoite tehdään

  • Palaa yhden käden sillasta sivuttaislankkuun ja ltakaisin alaspäin katsovaan koiraan.
  • Peruuta niin lähelle seinää, että kantapäät ovat miltei kiinni seinässä. Siirrä kädet lähemmäs jalkoja.
  • Osoita sormenpäillä eteenpäin. Levitä sormet haralleen ja paina etusormen juuri tiukasti alustaan.
  • Nosta jalat yksitellen seinälle lantion korkeudelle.
  • Pidä hartiat paikallaan ja työnnä käsillä niin, että olkanivelissä tuntuu venytys.
  • Paina jalat suorina tiukasti seinää vasten. Työnnä rintaa seinää kohti niin pitkälle kuin voit notkistamatta selkää.
  • Pysyttele asennossa niin kauan kuin jaksat hengittäen rauhallisesti ja pidä kasvot mahdollisimman rentoina.
  • Asetu lopuksi selinmakuulle ja rentouta koko kehoa viisitoista minuuttia.

Katso video

    No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

    KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
    Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
    Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

    • 10–30 min treenivideot
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
    • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

    Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


    Newsletter background