L-seisonta

Kun olet tehnyt kaikki 4 valmistavaa liikettä, olet valmis L-seisontaan.

Tavoitteena L-seisonta

Näin harjoite tehdään

  • Palaa yhden käden sillasta sivuttaislankkuun ja ltakaisin alaspäin katsovaan koiraan.
  • Peruuta niin lähelle seinää, että kantapäät ovat miltei kiinni seinässä. Siirrä kädet lähemmäs jalkoja.
  • Osoita sormenpäillä eteenpäin. Levitä sormet haralleen ja paina etusormen juuri tiukasti alustaan.
  • Nosta jalat yksitellen seinälle lantion korkeudelle.
  • Pidä hartiat paikallaan ja työnnä käsillä niin, että olkanivelissä tuntuu venytys.
  • Paina jalat suorina tiukasti seinää vasten. Työnnä rintaa seinää kohti niin pitkälle kuin voit notkistamatta selkää.
  • Pysyttele asennossa niin kauan kuin jaksat hengittäen rauhallisesti ja pidä kasvot mahdollisimman rentoina.
  • Asetu lopuksi selinmakuulle ja rentouta koko kehoa viisitoista minuuttia.

Katso video

    Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

    KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

    Sivustossa ja sovelluksessa mm:

    • Yli sata 5–40 min treenivideota
    • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
    • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
    • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

    KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


    Newsletter background