CrossFit-harjoittelun 7 hyötyä

CrossFit-ohjaajat vakuuttavat, että jo 20 minuutin CrossFit-treeni on tehokkaampi kuin tunti tavallista lihaskuntoharjoittelua.

CrossFitin tehokkuus perustuu siihen, että harjoittelun voi sovittaa omiin tarpeisiin. Kunnon kehittymisen huomaa jo muutaman viikon treenaamisen jälkeen. CrossFit-harjoittelusta saa seitsemän konkreettista hyötyä:

  1. Kestävyyskunto kehittyy, kun sydän ja verenkierto vahvistuvat.
  2. Yleiskunto paranee, kun sekä kestävyys- että lihaskunto kehittyvät.
  3. Lihaskunto paranee, kun lihakset vahvistuvat.
  4. Suorituskyky kehittyy kokonaisvaltaisesti, sillä treeni kehittää niin kestävyyttä, notkeutta kuin voimaakin.
  5. Kehon koordinaatio paranee, sillä kuntoilu on monipuolista ja kehon eri osien yhteistyö kehittyy harjoitellessa.
  6. Keho notkistuu, sillä harjoittelu parantaa sekä lihasten, nivelten että jänteiden liikkuvuutta.
  7. Tasapaino paranee, sillä harjoitukset kehittävät sekä lihaskuntoa että notkeutta.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background