3 vinkkiä joilla voit oppia aamuihmiseksi

Sinäkin voit muuttua A-tyypin aamunvirkuksi siirtämällä herätystä varhaisemmaksi 10 minuuttia kerrallaan!

Toronton yliopistossa tehdyn tutkimuksen mukaan aamuihmisillä on yleensä myönteisempi asenne elämään kuin aamun torkuilla. Tämä voi johtua siitä, että aamuihmiset saavat enemmän päivänvaloa, mikä lisää mielialasa kohottavan serotoniinihormonin tuotantoa. Jos kuulut illan virkkuihin ja aamun torkkuihin, voit oppia nousemaan aikaisemmin seuraavien kolmen keinon avulla:

Aseta herätys 10 minuuttia aikaisemmin useampana päivänä peräjälkeen.

Näin muutokseen on helpompi tottua kuin jos laittaisi kellon heti soittamaan puoli tuntia aikaisemmin.

Nouse viikonloppuisin samaan aikaan kuin arkisin.

Kun nouset jompana kumpana aamuna normaaliaikaan, autat elimistöä pysymään aikaisten herätysten tavassa.

Oleskele päivänvalossa mahdollisimmasn paljon.

Tee aamutoimet luonnonvalossa. Vielä parempi on, jos ehdit kävelylle ennen työpäivää tai lounastauolla.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background