Ateriavinkit: syö näin 4 päivää ennen juoksutapahtumaa

Tässä vaiheessa on tärkeää tankata iltaisin kaseiiniproteiinia, jota on mm. skyrissä ja raejuustossa.

jogurttia ja marjoja kulhossa

Ateriavinkit 4 päivää ennen juoksutapahtumaa

  • Aamupala: 2 dl kaurahiutaleita maidon kera, joukossa kourallinen manteli-rusinasekoitusta. Lisäksi mukillinen teetä.

  • Aamupäivä: 1 kovaksikeitetty muna + 2—3 porkkanaa kantavat läpi aamupäivän. Juo 2 dl nestettä.

  • Lounas: Panosta rasvaiseen kalaan, syö esim. iso ruisleipäviipale, jonka päällä on silliä ja sipulia. Lisäksi kasviksia, esim. kukkakaalia ja paprikaa, ja iso lasillinen vettä (vähintään 3 dl).

  • Iltapäivä: 1 dl kreikkalaista jogurttia (10 % rasvaa), 50 g marjoja, vähän hunajaa. Juo 2 dl nestettä.

  • Päivällinen: 300-400 g uunijuureksia, ravistele juurekset ennen paistamista muovipussissa, jossa on 1 rkl rypsiöljyä. Lisäksi pala hyvää naudanpaistia ja tomaattikastiketta (säilöttyä tomaattia, tomaattipyreetä, sipulia, mausteita) ja iso lasillinen vettä (vähintään 3 dl).

  • Iltapala: Smoothie (200 g marjoja, 1,5—2 dl skyriä ja vähän omenamehua + vesitilkka tarvittaessa).

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background