Ateriavinkit: syö näin 3 päivää ennen juoksutapahtumaa

Kolme päivää ennen juoksutapahtumaa keskitytään tukemaan vastustuskykyä runsaasti antioksidantteja sisältävillä ruuilla.

inkivääriä valkoisella taustalla

Ateriavinkit 3 päivää ennen juoksutapahtumaa

  • Aamupala: Pinaattimunakas (3 isoa munaa + iso kourallinen pinaatinlehtiä). Lisäksi vähän savulohta, puoli viipaletta ruisleipää hunajan ja karkean inkivääriraasteen kera. Syö myös 100—150 g pilkottuja hedelmiä. Lisäksi mukillinen teetä.
  • Välipala: Kotitekoinen energiapatukka. Juo 2 dl nestettä.
  • Lounas: Kuitupitoinen salaatti: 1 dl keitettyä kvinoaa, 200 g pilkottuja kasviksia, kuutioitu broilerinrinta ja 2 rkl pestoa. 2 dl vettä.
  • Iltapäivä: Ruisleipä juuston kera. 2 dl vettä.
  • Päivällinen: Tee iso annos punakaalisalaattia, jossa on appelsiinia ja pähkinöitä. Lisäksi 200 g kalapyöryköitä (lohesta) ja tilkka rypsiöljyyn tehtyä remoulade-kastiketta. Juo iso lasillinen vettä (vähintään 3 dl).
  • Iltapala: Kaurahiutaleita, mantelia, rusinoita, maitoa.

No nyt on yksinkertaista elää terveellisesti!

KUNTO PLUSsan keskeisin tavoite on tehdä terveellisistä elämäntavoista helppoja toteuttaa. Tätä tavoitetta silmälläpitäen olemme uudistaneet nettitarjontamme niin, että se sisältää välineet ja kannustusta hyvinvointia edistävään elämäntapaan nyt ja aina.
Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.
Tutustu uuteen KUNTO PLUSsaan

  • 10–30 min treenivideot
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla
  • Suosikit kätevästi saataville omalle sivulle

Juuri nyt: Kokeile 30 vrk ilmaiseksi


Newsletter background