Ateriavinkit: syö näin 3 päivää ennen juoksutapahtumaa

Kolme päivää ennen juoksutapahtumaa keskitytään tukemaan vastustuskykyä runsaasti antioksidantteja sisältävillä ruuilla.

inkivääriä valkoisella taustalla

Ateriavinkit 3 päivää ennen juoksutapahtumaa

  • Aamupala: Pinaattimunakas (3 isoa munaa + iso kourallinen pinaatinlehtiä). Lisäksi vähän savulohta, puoli viipaletta ruisleipää hunajan ja karkean inkivääriraasteen kera. Syö myös 100—150 g pilkottuja hedelmiä. Lisäksi mukillinen teetä.
  • Välipala: Kotitekoinen energiapatukka. Juo 2 dl nestettä.
  • Lounas: Kuitupitoinen salaatti: 1 dl keitettyä kvinoaa, 200 g pilkottuja kasviksia, kuutioitu broilerinrinta ja 2 rkl pestoa. 2 dl vettä.
  • Iltapäivä: Ruisleipä juuston kera. 2 dl vettä.
  • Päivällinen: Tee iso annos punakaalisalaattia, jossa on appelsiinia ja pähkinöitä. Lisäksi 200 g kalapyöryköitä (lohesta) ja tilkka rypsiöljyyn tehtyä remoulade-kastiketta. Juo iso lasillinen vettä (vähintään 3 dl).
  • Iltapala: Kaurahiutaleita, mantelia, rusinoita, maitoa.

Kuntoa ja kiinteyttä KUNTO PLUSsalta!

KUNTO PLUSsan tärkein tavoite on tehdä terveellisestä elämäntavasta helppo. Nettisisältömme ja sovelluksemme tarjoavat tiedot ja välineet, joilla tarveellinen elämäntapa sujuu mutkattomasti. Tilaajana saat käyttöösi sivuston ja sovelluksen kaikki palvelut.

Sivustossa ja sovelluksessa mm:

  • Yli sata 5–40 min treenivideota
  • Kuunneltavat juoksuohjelmat myös vasta-alkajille
  • Pääsy satoihin terveellisiin resepteihin
  • Viikon ruokalista resepteineen sähköpostilla

KUNTO PLUSsan digitilaus – tutustu täältä!


Newsletter background